2011. június 29., szerda

Maxi Cosi Priori 9-18 gyerekülés - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó a képeken látható Maxi Cosi Priori ülés (9-18 kg).
Az ülés természetesen balesetmentes, az EU szabványnak megfelel, 03-as (fényképeztem is).
Mivel mindig az autóban volt, a nap kiszívta, s ettől meggyengült a egyetlen nap által érhető műanyag része, amiből a fiam le is tört egy kis darabot - ez a használatát nem befolyásolja (ezt  megkérdeztem autósülést forgalmazó bolttól), gondolom, ragasztható is. A huzata még az eredeti, a két oldali drapp betétet varrattuk rá csupán, mert a könyökrésznél elhasználódott az anyag (persze éppen itt lehhetett volna látni, hogy eredeti a huzat : ))
Kategóriájának egyik legjobb ülése, jó oldal, és nyakvédelem, és ami nagyon fontos: kiválóan dönthető, nagyon hosszú utakon is jól tudnak aludni benne a srácok.
Az ülést én is használtam vettem, kb 2, 5 éve, úgy saccolom, 5-6 éves lehet.
Postázni nem szeretném.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-26 18:00
. Maxi Cosi Priori 9-18 gyerekülés - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Fontos